Hej hej!!

Välkommen till min blogg. Här kommer jag skriva om mitt vardagsliv, lägga upp bilder på snygga kläder/skor/accessoarer, tipsa om saker och ting, dela med mig av goda recept och antagligen gnälla en hel del om olika saker ;)


Jag heter Hannah, jag är 23 år gammal och bor sedan juli 2011 på Costa del Sol i Spanien tillsammans med min pojkvän. Här jobbar jag som servitris och njuter av de 330 soldagarna vi får om året. Jag älskar shopping, matlagning, katter!, läsa bra böcker (Johanne Hildebrandt är favoritförfattaren), pilla med webbdesign och designa kläder (not so much sy). Jag är galen i Hello Kitty och blir helt till mig när jag ser något med henne. På TV ser jag helst på Phineas & Ferb, Los Pinguinos (Pingvinerna från Madagaskar), Family Guy, American Dad, Gossip Girl och Project Runway. Det var lite om mig, mer kommer säkert komma fram i framtida inlägg :)
Kommentarer
Mari

...Sv. =) Tack fina du.

2012-01-07 @ 22:06:00
URL: http://marriie.blogg.se/
Emma

Ja, det är fantastiskt bra! Synd bara att det är så många som vet att det finns tillgängligt, för det är väldigt smidigt! :)



GUD va härligt, solkusten, spanien, amazing!

2012-01-10 @ 18:19:13
URL: http://egolife.blogg.se/


Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?




Trackback