Morgonpromenad i Fuengirola :)

Har visst regnat inatt så det luktar så himla gott där ute. Rent och fräscht. Gillar att gå längst de små bakgatorna på morgnarna, har gjort det ett par gånger och funderar på att börja göra det dagligen.. Ett bra sätt att starta en ny dag.

Chefen ringde och sa att jag inte börjar jobba förrän 12, så nu sitter jag och försöker fördriva tid. Ska göra en lista på saker att handla imorgon, när jag äääntligen får min skatteåterbäring från England... bara tagit 1 månad och 8 dagar nu men banken sa att dom kommer imorgon. Fast sen är det också Spanien vi snackar om, så dom kan lika gärna komma om två veckor. Mañana, mañana ni vet. Hoppas i alla fall på imorgon, jag har fet shoppingabstinens!


Här går jag varje dag :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?




Trackback