Unika platådojjor från eBay! Love it!

Har aldrig sett några liknande faktiskt och jag la bud direkt.... 0,99 euro. Sen glömde jag bort dem helt och hållet tills jag fick ett meddelande häromdagen om att jag vunnit dem. Nu har jag fört över pengarna till säljaren så förhoppningsvis kommer de i veckan!


Här är dom! Vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig vad gäller bekvämlighet men de ser rätt bekväma ut. Aldrig sett liknande skor faktiskt.. Ser fram emot att få hem dom.


Helvetesdag på jobbet idag. Chefen har varit på dåligt humör sedan han fick veta att hyran och elräkningen har gått upp och låter det gå ut på oss anställda. Min polska arbetskamrat är dum i huvudet och arrrghh... kom hem och slängde mig i sängen direkt. Hoppas morgondagen blir bättre.
Kommentarer


Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?




Trackback