Smalsoppa/7-dagar dieten ska prövas. Storkok på G :)

Är inte bra på de dieter som tar för lång tid att se resultat. Så jag ska pröva den här smalsoppan aka 7-dagars dieten. Tomatsoppa med bl.a selleri, purjolök, morötter.. Jag slängde i lite broccoli, blomkål och stjälkar och blad också... Tömde kylskåpet ;) Gott luktar det! Dieten går väl ut på att du kan äta hur mycket du vill utav soppan, däremellan får du äta frukt, grönsaker, gröt och lite annat smått.

Länken har du här:
http://www.dietguiden.org/7-dagarsdieten.html

Kommer inte följa till punkt och pricka. Kommer aldrig ge upp mitt kära choklad som jag inte klarar mig utan.. Fast jag byter ut mot lite nyttigare mörk choklad, som också smakar underbart. Sen får jag en biffmacka på jobbet varje söndag som är så himla god, så den tänker jag inte ge upp ;)

Ny design på G också... Ser bra ut än så länge :)
Kommentarer
Bim HD

Ja, det låter bra om inte annat... Tror jag har hört talas om någon liknande soppa - fast då åt man enbart soppan och inget annat. Hm, dock det där med riskakorna lät ju inte helt fel, de är ju goda. Även de UTAN smak ;)

Må så grankott...

Bim... som dock skippar gröt, det funkar inte :P och orkar man träna på den dieten, tro??? ;)

2012-01-13 @ 00:30:53
URL: http://sjoebacka.se/wordpress
Muttiz

Din header-bild ser ju bara för söt och gullig ut! :)

2012-01-14 @ 15:27:16
URL: http://muttiz.blogg.se/
Namn

haha

"smal-soppa 7 dagars dieten ska provas"



haha och så är det en header på massa _________________________________________

Sandra Piik - "Att leva som psykiskt sjuk"

En blogg om att försöka bli frisk i ett sjuk samhälle.

2012-01-16 @ 19:47:34
Sandra "Piik" - "Att leva som psykiskt sjuk"

haha

"smal-soppa 7 dagars dieten ska provas"



haha och så är det en header på massa cupcakes

_________________________________________

Sandra Piik - "Att leva som psykiskt sjuk"

En blogg om att försöka bli frisk i ett sjuk samhälle.

2012-01-16 @ 19:48:21
URL: http://piiket.blogg.se/


Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?




Trackback